. چگونه خلاص شویم از مشاغل مرد؟ شایع ترین درمان جراحی ژنیکوماستی جراحی کاهش پستان مرد است. موثرترین نتایج با استفاده از هر دو حاصل شد ، اما شما به راحتی می توانید خلاص شوید. مشاغل مرد با استفاده از تنها یک روش اکثر شرکتهای بیمه هزینه های رویه ای را پوشش نمی دهند زیرا درمان ژنیکوماستی عموماً جراحی زیبایی محسوب می شود. برنامه های آموزش مرحله به مرحله به صورت روزمره از رژیم و تمرین انجام می شود. از طریق تحقیقات من در مورد این بیماری ، من فقط دو نوع دیگر از درمان را یافتم که برای اکثر کاربران موثر است: Gynecomastia قرص cosmetic bottle Wholesalers و برنامه های آموزش مرحله به مرحله.

درمان اگر شما یک نوجوان باشید ، دیگر نیازی به نگرانی نیست. مشکل این نوع درمان این است که بسیار گران است (بین 4000 تا 8000 دلار). این وضعیت از نظر جسمی مضر نیست ، اما در برخی موارد می تواند نشانه ای از دیگر شرایط خطرناک دیگر باشد. ژنیکوماستی تقریباً 40٪ مردان در تمام سنین را تحت تأثیر قرار می دهد و می تواند هر دو یا فقط یک سینه را تحت تأثیر قرار دهد. Gynecomastia بزرگ شدن خوش خیم پستان نر است که در نتیجه تکثیر مولفه غده پستان است.

البته نوع دیگری از درمان نیز وجود دارد که بسیار ارزانتر و کاملاً مؤثر است. قرص های Gynecomastia اکثر مکمل های طبیعی هستند که توسط تیم های علمی ساخته شده اند تا سلول های چربی موجود در ناحیه قفسه سینه شما را هدف قرار داده و بسوزانند. بسیاری از مردان و پسران بالغ نمی خواهند سالها صبر کنند تا مشکل برطرف شود. درعوض آنها برای شرایطی که به سرعت کار می کند ، درمانی می خواهند. در بیشتر موارد ، بافت پستان معمولاً کمتر از 4 سانتیمتر است و در 75٪ موارد و طی 3 سال در 90٪ از نوجوانان ، طی 2 سال بدون درمان از بین می رود.